Tips & Tricks

Het succes van je organisatie hangt nauw samen met je bedrijfscommunicatie. Of het nu met klanten, leveranciers of collega’s is, efficiënte communicatie is essentieel. Telefonie speelt hier een belangrijke rol in. Wij helpen je graag op weg met tips & tricks om dit voor jouw organisatie optimaal in te richten.

newsflash

ondernemer van morgen

  • Mobiel werken: iedereen praat erover, maar hoe regel je dit voor jouw organisatie?

    Mobiel werken: iedereen praat erover, maar hoe regel je dit voor jouw organisatie?

    Met de voortdurende digitalisering van de samenleving is mobiel werken al lang geen unicum meer. Jonge professionals schijnen zelfs een voorkeur te hebben voor een werkgever waar zij mobiel kunnen werken, boven een riant salaris. Toch blijkt er gek genoeg nog nauwelijks beleid voor mobiel werken. Wij helpen je graag op weg met je mobiele bereikbaarheid!

  • Meer werkstress door technologie, wat kun je er tegen doen?

    Meer werkstress door technologie, wat kun je er tegen doen?

    Met alle technologische mogelijkheden zijn mensen bereikbaarder dan ooit. Het is ontzettend verleidelijk om even je mail bij te werken, nog even de resultaten te checken of tóch dat telefoontje van die grote klant nog even te beantwoorden. Voor sommige mensen leidt deze vervaging van werk- en privétijd tot werkstress. Dat kun je echter voorkomen! Wij helpen je graag op weg. 

tips & tricks

  • 3 tips om 24/7 bereikbaar te zijn

    3 tips om 24/7 bereikbaar te zijn

    Werk en privé versmelten steeds meer en daardoor vervagen ook de kantoortijden. Het is echter niet voor iedere organisatie weggelegd om 24/7 bereikbaar te zijn. Of toch wel? Hosted telefonie kan dan uitkomst bieden. Wij geven je graag 3 tips om ervoor te zorgen dat geen oproep verloren gaat. Zo is jouw business optimaal bereikbaar voor jouw relaties!

  • 5 vragen om jouw optimale bereikbaarheid in kaart te brengen

    5 vragen om jouw optimale bereikbaarheid in kaart te brengen

    Communicatie kent vrijwel geen beperkingen in tijd of plaats meer.  Het aantal mobiele devices is ongekend hoog.  Ook sociale media zijn door het grote aantal gebruikers nog altijd belangrijke communicatiekanalen. Dit brengt niet alleen talloze mogelijkheden, maar ook verwachtingen met zich mee. We leven in een 24-uurs economie. Iedereen kan altijd en overal bereikbaar zijn.  Maar wil jij dat wel?  Hoe bereikbaar moet jouw organisatie eigenlijk zijn? Wij zetten 5 vragen op een rijtje om daar achter te komen.

column