Compleet uitgebreid met geavanceerde wachtrij-mogelijkheden

Vanaf vandaag biedt Compleet geavanceerde wachtrij-mogelijkheden. Hiermee hebben ondernemers nog meer mogelijkheden om oproepen af te handelen. De voortdurende innovatie maakt Compleet de perfecte telefonieoplossing voor íedere ondernemer. 

Wachtrij voor Compleet belgroepen

Met de Compleet Wachtrij kunnen afdelingen die veel gebeld worden efficiënt oproepen afhandelen, ook als het extra druk is. Als het hele team in gesprek is komt de oproep in de wachtrij. Zodra er een medewerker beschikbaar is wordt de eerst wachtende beller doorverbonden. Zelfs als alle medewerkers in gesprek zijn hoeft er zo geen oproep verloren te gaan.

Uitgebreide mogelijkheden

Met de Compleet Wachtrij is er nog meer keuze voor de afhandeling van oproepen voor groepen en afdelingen. Daarnaast is naar wens in te stellen hoe oproepen in de wachtrij opgevangen moeten worden. Zo zijn er onder andere diverse mogelijkheden om berichten te beheren. Ook kan de geschatte wachttijd en het aantal wachtenden mede gedeeld worden. Deze mogelijkheden waren tot voor kort alleen nog voor grote ondernemingen beschikbaar. Daar brengt Compleet nu verandering in!

Compleet Wachtrij als visitekaartje

Het telefonische contact is een belangrijk visitekaartje voor organisaties. Met een wachtrij wordt het wachten aangenamer en wordt iedere oproep professioneel opgevangen. Met deze introductie helpt ondernemers om hun bereikbaarheid nog verder te optimaliseren. 

Onze slimme oplossingen voor zakelijke telefonie

Compleet.nl biedt eigenwijze zakelijke telefonie waarmee jij je bereikbaarheid volledig zelf regelt. Klaar voor de volgende stap? 

Past Compleet bij jou?

In 4 vragen weet je of Compleet bij jouw bedrijf past.