Beheer het zelf

Kim de Vries is een ondernemer van nu. Na geproefd te hebben van een glansrijke carrière voor een werkgever is ze succesvol een eigen communicatieadviesbureau gestart. Met een stabiele klantbasis en toenemend aantal medewerkers is ze haar thuiskantoor ontgroeid. Sinds kort ontvangt ze bestaande en potentiële klanten in een verzamelpand dat ze deelt met een aantal andere start-ups. De dynamiek van haar groeiende communicatie adviesbureau vraagt om een flexibiliteit en onafhankelijkheid. Ze wil onafhankelijk zijn van (toe)leveranciers en zelf de bereikbaarheid van haar bedrijf kunnen aanpassen wanneer dat nodig is.
Met dean remote voor Compleet heeft u altijd en overal toegang tot uw kantoortelefoon en bent u mobiel bereikbaar op uw zakelijke telefoonnummer.

8:17

8:17

Er staat een flinke file op weg naar kantoor. Via de dean remote app schakelt Kim haar vaste zakelijke telefoonnummer door naar haar mobiele telefoon. Zo is ze onderweg toch bereikbaar voor klanten en collega’s. 

8:50

8:50

In de auto belt een klant met het verzoek om een campagneconcept te ontwikkelen voor een nieuwe dienst. Als Kim vervolgens het kantoor binnen loopt zet ze het gesprek eenvoudig voort op haar vaste telefoontoestel

10:00

10:00

Kim en haar collega’s komen bij elkaar voor een brainstormsessie. Tijdens de meeting zet ze via haar smartphone haar vaste telefoon op “niet storen”. Bellers krijgen nu direct haar voicemail te horen. De ingesproken voicemailberichten ontvangt ze als geluidbestand in haar e-mail.

11:06

11:06

Voor het project werken vier collega’s samen in één team. Via mijn.compleet.nl maakt collega Susan een groepstelefoonnummer aan zodat de klant hen via één telefoonnummer kan bereiken.

12:00

12:00

Kim heeft een lunchafspraak in het eetcafé om de hoek. Ze verwacht een telefoontje van een sollicitant die ze een aanbieding heeft gedaan en schakelt haar kantoornummer door naar haar mobiel. Onderweg belt een grote, potentiële klant waar Kim al langer contact mee heeft om te vertellen dat ze  graag met Kim in zee willen gaan.

12:21

12:21

Tijdens de lunch belt sollicitant Ruben. Hij wil graag als PR adviseur voor Kim komen werken en kan morgen al beginnen.

13:14

13:14

Kim wil Ruben inzetten voor het de nieuwe campagne dus gaat na de lunch meteen aan de slag. Met haar tablet maakt ze een nieuw telefoonnummer voor hem aan via mijn.compleet.nl. Ze mailt de inloggegevens alvast aan Susan zodat zij zijn telefoons in kan stellen. Hij is dan direct bereikbaar. Susan en designer Mathijs maken meteen een visitekaartje voor hun nieuwe collega. 

15:38

15:38

Het is lekker weer en Kim besluit haar team op een borrel te trakteren om het binnenhalen van de nieuwe klant te vieren. Ze spreekt via haar smartphone een bericht in “Wij zijn vandaag om 16:00 uur gesloten in verband met een bedrijfsevenement. Kies 1 om een bericht achter te laten of kies 2 om doorverbonden te worden naar de mobiele telefoon van Kim de Vries”. Via mijn.compleet.nl wijzigt ze het bericht en de openingstijden in het keuzemenu.

20:19

20:19

Moe maar voldaan ploft Kim thuis neer op de bank. Via haar tablet luistert ze de voicemailberichten af die ze heeft ontvangen. Ze stuurt de berichten per mail door aan de collega’s die dit verder kunnen opvolgen.

Ik wil het graag zien

Misschien wil je Compleet nog even zien. Dat kan! Onze Servicepartners geven je graag een demonstratie.